2010. április 16., péntek

Barátok jelentése Finnországból...

A mai nap folyamán megkértem levélben a barátnőmet, aki jelenleg Finnországban tanul pont a sarkkörön, hogy meséljen nekem, lát e valami furcsaságot az Eyjafjallajökull hamufelhőjével kapcsolatban, és ezt írta:
"Az előbb voltam nordic walking-olni, mivel elállt a havazás és kisütött a nap. Így láttam, hogy a hó sok helyen koszos, olyan, mintha szürke "porréteg" borítaná..."
Hát nagyon irigylem, hogy ezt láthatta! Tényleg nem kímélte az Eyjafjallajökull a Finneket sem. Best Blogger Tips

3 megjegyzés:

  1. Én biztos kiolvasztanék egy jó adagot abból a hóból, az üledéket meg jól megnézném mikroszkóppal!

    Ha nálunk _bármi_ földet ér ma az égi áldásból (tiszta edény kikészítve a madáretető tetejére), az a mikroszkópom alatt végzi majd.

    VálaszTörlés
  2. Én is kikészítettem egy edényt az erkélyemre,de nem hiszem, hogy Anna tudna hozni nekünk mintát...habár megkérhetem...:)

    VálaszTörlés
  3. Nos, nálam, én úgy látom, normál "utcai" poron (világos színű, lekerekített formákkal bíró) és pár pollenen kívül semmi sincs a kihelyezett tálkában.

    VálaszTörlés